Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Oväntat.

Publicerad 2014-02-21 12:09:45 i Allmänt

 
Hundarna har precis blivit upphämtade och det blev genast otroligt tomt. Men som sagt, snart är dom här igen. Om mindre än två veckor. Jag längtar redan!
 
Fick ett oväntat telefonsamtal nu på förmiddagen. Berättade ju igår om att jag inte hört ett pip angående tjänsten jag sökt, men idag ringde en av gruppcheferna och ville ha referenser. Snacka om att jag blev paff, jag trodde liksom att allt var överspelat, men icke. Hon förklarade varför det har tagit lite tid och sa "jag kan försäkra er om att ni inte är bortglömda, vi är fortfarande VÄLDIGT intresserade." Härliga nyheter såhär inför jobbhelgen! 
 
Jag ropar dock inte "hej" än, det ska man aldrig göra. Men det känns ju onekligen rätt bra.
 
Hoppet lever!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela