Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Härliga torsdag!

Publicerad 2014-05-15 15:08:21 i Allmänt

Inatt jobbade jag veckans enda pass. Ja, det är galet! Skäms nästan för att jag har det så lyxigt. Det är dock inget ihållande så skammen blir inte alltför stor; anledningen till att jag kunde frigöra dagar är ju för att jag (fortfarande) har så mycket plustimmar i min planering. Det kontot måste vara nere på noll när jag byter tjänst och med tanke på hur svårt det är att friplanera under sommaren så blev det lite manana, manana den här veckan. (Jag orkar inte hitta dom där spanska n-en). 
 
Äh, här ska inte skämmas, bara njutas. För fy FAEN vad skönt det är att vara ledig!
Det var en hel del att göra inatt, men nu är jag utvilad. Nu ska jag städa huset, dra igång lite tvätt och rensa i trädgården. Efter det ska jag unna mej ett varmt bad och hoppas att klockan är så pass mycket att Fredrik snart kommer hem. Återseende efter tre dygn, äntligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela