Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Väck!

Publicerad 2013-09-06 12:58:31 i Allmänt

 
Jag lovar att det här är sista äckelbilden jag kommer lägga upp, men tänkte bara meddela att jag nu varit och fått mina stygn borttagna. Titta, så fint det läkt! Nedre delen av såret har dragit ihop sej helt, det är rätt fantastiskt hur mycket som händer på så kort tid. Kroppen, och framförallt huden, är helt enkelt makalös!
 
Känns skönt, nu behöver jag bara ha plåster på i två dagar, sen är allt som vanligt. Det är det ju förresten redan; penicillinet är slut och jag är inte begränsad i rörelserna längre. Nyss var jag ute och tog min första löprunda sen fallet, och jag kan med glädje konstatera att den genomfördes utan varken skador eller posttraumatiskt stressyndrom. Härligt att vara tillbaka! Och härligt att jobba som vanligt på måndag igen, ska bli riktigt kul att komma ut!
 
Men idag är det ju som bekant fredag. Ikväll väntar middag och bio med Fredrik, hurraaa! Äntligen dags att se Snabba cash - livet deluxe. Boken var superbra så jag har höga förväntningar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela