Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Klagomur?

Publicerad 2013-10-11 08:39:52 i Allmänt

 
Nej, det är faktiskt inte meningen att bara gnälla och klaga hela tiden. Känns som att det blir lite mycket väl sånt nu. 
 
Har längtat efter att få jobba med det här i flera år, det har varit min dröm och min strävan. Och det är utan tvekan det roligaste jag gjort.
 
Men faktum kvarstår; jag är trött. Och sliten. Och jag har inte ens varit fast anställd i tre månader än. En anledning till att jag ventilerar mycket på bloggen är att jag inte vill klaga för mycket när jag är på jobbet. Alla tycker att schemat är pressat, alla känner att privatlivet blir lidande av all övertid. Men jag vågar inte säga HUR jobbigt jag tycker det är till mina kollegor, med risk för att jag ska uppfattas som en bortskämd gnällspik som inte ens blivit varm i kläderna än. 
 
Vilket kanske är sant iofs? Jag kanske vänjer mej.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-10-11 22:52:29

Lilla Pärtan! Tror minsann du behöver lite systervård :-) Kommer snart!

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-10-11 23:04:23

Det tror jag med! Är glad att vi kommer ses så mycket i november. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela