Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Håller andan.

Publicerad 2013-11-14 23:19:28 i Allmänt

Efter en lugn vecka med endast två arbetspass (visserligen natt, men ändå bara två till antalet) och en mysig vistelse i Skåneland slungades jag tillbaka till det inte så lugna schemat. Såhär ser den nuvarande och nästa vecka ut:
 
Måndag: Utbildning 7.30-17
Tisdag: Utbildning 7.30-17
Onsdag: Utbildning 7.30-17
Torsdag: Gemensam fys + kvällspass 13-23
Fredag: Ledig
Lördag: Dagpass 6.30-15.30
Söndag: Dagpass 6.30-15.30
Måndag: Dagpass 8-17
Tisdag: Dagpass 8-17
Onsdag: Dagpass 8-17
 
Då har jag, ska tilläggas, lyckats planera bort torsdagens nattpass och göra om onsdagnatten till dag. Annars hade det nog blivit psykakuten nästa. Haha. Nej, men allvarligt talat. Det är bara att ta en dag i taget och hålla sej över ytan. Om en vecka får jag faktiskt lite långledigt, gudskelov. Hade en tvångssemesterdag att ta ut innan året är slut, vilket betyder att jag får ledigt fem dagar i rad. Håll ut! (Dessutom har jag ju faktiskt en HEL ledig dag imorgon, inte illa!)
 
I förrgår fick vi våra ringar, två dagar tidigare än beräknat. Jag som aldrig varit, och aldrig kommer bli, en smyckesmänniska är nästan förvånad över hur naturligt det känns att ha den på mej. Och vad fint det är, att varje gång jag tittar på min hand blir jag påmind om vem jag hör ihop med. Inte för att risken att jag skulle glömma det är särskilt överhängande ;)
 
 
Visst är den fin?
 
 

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-11-15 06:33:57

Jättefin! Precis som du. Kram!

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-11-15 12:27:16

Såå fin den var :)
en fin symbol för
KÄRLEKEN <3 <3
GRATTIS till ER!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela