Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Sista.

Publicerad 2013-01-16 15:14:46 i Allmänt

 
 
Absolut sista skoldagen på Sörentorp. Såvida jag inte återkommer för vidareutbildning om några år, vilket inte är helt omöjligt. Oavsett så var det iaf sista dagen som PHS-are.
 
Har lämnat in alla studerandeemblem och nu ligger vinter- och sommarjackan i tvätten, redo för att komma ut i den riktiga tillvaron.
 
Ännu en sak att bocka av var att jag var hos tandläkaren och lagade ett hål idag. Det sved lite i plånboken, men faktiskt inte så mycket eftersom jag hade tandvårdscheckar att använda mej av. Dessutom var det bara ett hål, och inte tre som tandhygienisten sa att det kunde röra sej om. Ibland ska man ha tur! Fick beröm för att jag sköter mina tänder bra. Skönt!
 
Sitter just nu med toning i håret. Utväxten ska bört, bört, bört. Fräsch i håret och fräsch i munnen. Är det Blå Hallen som väntar så är det!
 
Skulle kunna skriva spaltmeter om hur det känns just nu, men jag hoppas att jag får en stund över ikväll också. Ska hem till Vicki snart och ha lite kvalitetstid innan det är dags att fixa det sista hemma. Mycket bra idé; kan tänka mej få sätt som är bättre för att hålla nervositeten nere.
 
Hej så länge!
 
 

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2013-01-16 23:33:36

Jag är så jäkla stolt över dig och kommer att sitta spikrak i ryggen medan du går nerför trappan i Blå hallen!
Du är så himla värd det här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela