Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Sommarminnen.

Publicerad 2013-08-20 10:45:12 i Allmänt

 
 
 
På tal om att sommaren var underbar. Tänk om man kunde ha picknick uppe på Fåfängan varje kväll...
 
 
Jag blev för en gångs skull riktigt solbränd och fin. Fredrik skrattade dock åt hur min rygg såg ut. 
 
 
SIsta semesterkvällen tillbringades i biosalongen. Den här veckan ser jag väldigt lite av min älskling, vilket jag nog aldrig kommer vänja mej vid. Men imorgon har vi kväll tillsammans, bara vi två! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela