Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Tröttmössa.

Publicerad 2011-05-11 22:17:23 i Allmänt

Det är långa dagar i skolan nu, mycket att hålla reda på och mycket energi som går åt. På kvällarna är ögonlocken blytunga.

Har dessutom känt mej lite anti den senaste tiden. Anti... det mesta. Borde väl vara tvärtom när våren (eller det är väl faktiskt till och med sommar nu) äntligen är här. Men bara för att vädret är fantastiskt betyder det inte att livet är det; för egen del har jag inte särskilt mycket att klaga på men det känns som att det är en otursperiod för otroligt många just nu.

MEN. Idag tillbringade vi hela förmiddagen på Lagtorget och det gjorde den här dagen till den bästa på länge. Önskar att vi kunde bedriva hela utbildningen där, det är så fantastiskt roligt. Och inte bara att "vara polis", att agera figurant är minst lika kul. Idag spenderade jag till exempel en timme med att spela inför sex olika patruller genom att stå nedanför ett fönster och skrika på mitt ex som vägrade komma ut och prata med mej. Haha.

DET, mina vänner, är något som aldrig lär hända i den riktiga världen. Jag är för god för att svansa efter. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela