Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Resultatet.

Publicerad 2011-05-05 17:49:43 i Allmänt

50 minuter och 19 sekunder.

Är "missnöjd" i den bemärkelsen att jag verkligen har haft som mål att komma under 50 minuter. Och jag KANSKE hade kunnat pressa mej själv mer den sista halvkilometern.

Å andra sidan mådde jag sjukt illa vid tre-fyra kilometer och är nöjd att jag lyckades besegra mina egna tankar på att ge upp.

Och jag blev faktiskt bästa tjejen i klassen! Hade nån berättat det här för mej när jag gick på gymnasiet hade jag skrattat och öppnat en ny chokladkaka. Så jag är ganska nöjd, allt som allt. Om någon vecka kommer jag ligga under min "drömtid", träningen slutar ju knappast här. :)

(Bästa tiden på skolan fick en kille som sprang på 32 minuter. TRETTIOTVÅ. Fattar ni hur omänskligt det är?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela