Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Typiskt.

Publicerad 2011-04-21 23:57:50 i Allmänt

Har glatt mej åt att få träffa Skåne-gänget hur länge som helst, men nu har lilla Aldebus blivit sjuk så det ser inte ut som att dom kan komma. Egentligen skulle dom åkt till mamma redan idag. Usch, vad besviken jag blir. Det är inte det att jag inte är glad över att träffa dom som faktiskt är hemma, men det är så himla sällan jag får chansen att träffa just den delen av familjen. Suck.

Nåja. Påsk blir det ändå. Och även om det just nu mest känns trist så har det egentligen varit en bra Skärtorsdag. Strålande sol, uniformsburen lektion och nytt personligt rekord på skolmilen (det fattas några 100 meter till en mil). 50 minuter och 10 sekunder sprang jag på idag, ska bli spännande att se hur mycket jag lyckas pressa ner det till testet 5 maj.



Glad påsk på er!

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2011-04-22 03:19:57

Kanske inte skulle vara så tokigt att bli arresterad, ändå.

Postat av: Vicki

Publicerad 2011-04-26 08:49:14

Men åh åh åååååh så fin du är vännsa! stolt stolt stolt

Snart är det du + jag + snaps = sant!



Charmig kommentar nedan förresten. Åsna.

Postat av: Magnus

Publicerad 2011-04-26 19:01:49

Saknar du"bakgrundsfakta"ska du inte kommentera på det viset. Löjligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela