Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Glad moster!

Publicerad 2010-06-30 23:58:37 i Allmänt

Veckoslutet kommer bli fantastiskt bra!

Imorgon kommer nämligen Linnéa och Noah hit och vi ska ha världens bästa dagar. Det är alltid så mysigt att ha dom hos mej. Få rå om och skämma bort lite. Morgondagen bjuder nog på en liten rundtur i Haga och kanske även ett besök på Naturhistoriska, dom älskade det förra gången vi var där. Obligatoriskt är förstås att stanna till på 4-gott, deras vistelse i den här stan kommer aldrig bli komplett annars.

På fredag blir det Liseberg för hela slanten! Ska bli riktigt kul, längtar efter att åka Jukebox! (Synd att du inte är med Lotta, hade så gärna velat sitta i den svarta bilen med dej.)

När jag på lördag morgon känner mej lite vissen över att barnen åker hem och att det är dags för mej att jobba ska jag trösta mej med att hela kvällen ska spenderas i Isabelles sällskap. Jag är så bortskämd!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-07-01 07:41:45

Ha det så mysigt med barnen! De har lovat att tänka på mig när ni sitter i den svarta bilen ;-) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela