Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Or are you just another little rock city wankie?

Publicerad 2010-01-29 10:55:39 i Allmänt

Tydligen hade alla vägunderhållare sovmorgon idag, höll på att slå ihjäl mej på isgatan.
Okej, jag höll inte på att slå ihjäl mej. Jag halkade till lite. Men det var illa nog!

Jag vill att det ska vara våååår. Ha på mej min snygga jacka, solbrillor och köpa nya converse att få skoskav av. Låna en bil, veva ner rutorna, spela ashög musik och åka utan att riktigt veta vart man ska. Men egentligen behöver man inte lägga så mycket energi på att längta, för en dag så är allt förbi och man står där och fattar ingenting.

Det känns som jag vill göra trehundra saker på en gång, vilket leder till att jag inte gör nånting. Bra taktik.

Dagens gnällighet och rastlöshet ska i alla fall botas med ett skivstångspass. Trötta muskler brukar göra mej nöjd och glad. Sen blir det en sväng på stan, lyckades lura med mej Jonathan också. Yay!

Kommentarer

Postat av: vix

Publicerad 2010-01-29 14:37:51

TRO NOG DET INGET SKÄGG AH BA AHA AH AH AHHAAAAAAAAAH

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-01-30 10:41:02

Alltså... INGET har någonsin varit mer på tiden än det. Såg du hans lyckliga min i slutet? Som att vara pånyttfödd. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela