Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Upp med tupp.

Publicerad 2009-09-22 09:18:24 i Allmänt

Börjar inte förrän 13 idag, men har redan hunnit gå morgonpromenad och äta frukost. Gött! Ska ta en sväng till gymet sen när det öppnar och styrketräna lite innan jobbet.

Igår var jag ute och åt middag med Carin och Frida, det var väldans längesen vi sågs alla tre. Vi firade F som fyllt år och uppdaterade varandra lite grann. Sen sov C hos mej, och nu har hon åkt iväg till skolan. Eventuellt ska vi ses nästa vecka igen och gå på Flickan som lekte med elden. Hoppas det!

Jag har verkligen inte mycket alls att säga nuförtiden. Men ni kanske har?

Berätta nåt för mej!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-09-22 10:28:19

Jag kan berätta att jag är Cajjo-dink!

Postat av: sara

Publicerad 2009-09-22 13:00:37

Helloooo! Jag kan berätta att jag glömde fridas födelsedag i år igen.. Brukar ALLTID messa grattis den 25 augusti, haha. Har fått för mig att hon fyller då! Men nu visste jag att det var 19 sep. Och då missar jag det. Igen!

Jag tänkte att jag skulle ta ett bebisfritt dygn och komma upp till er i götet! Kanske innan jul? Love u darling!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-22 20:44:04

Jag kan berätta att jag är taggad på en sammankomst snart=)

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-09-22 22:18:03

Haha, vad trevligt. Men vem är du? ;)

Postat av: Emina

Publicerad 2009-09-23 00:08:40

Neej...på tal om Fridas födelsedag så har jag OCKSÅ glömt att gratta henne!! Jag är ju SÅ dålig på det...fuck! Jag var ju med henne i fredags, dagen innan! I'm så bad!

Postat av: Vicki

Publicerad 2009-09-23 15:33:18

Då vill jag berätta att vi ska snart flytta (IGEN) och den lägenheten vi är mest sugna på nu är så JÄVLA MYSIG! Får vi den måste du komma och hälsa på snart snart snart! Och får vi en annan så måste du ändå komma snart snart snart! Och så önskar jag att jag hade din diciplin så jag också tränade typ varje dag. Varför gör jag inte det? Jag är ju snart 30 och då vet vi ju alla att det bara går utför. Nu fick jag ålders- och fetisnoja. (Jag sitter på jobbet och lullar, smått uttråkad.) MAN SKA INTE KASTA STEN I ORUPS HUS!

Postat av: Carin

Publicerad 2009-09-24 12:40:37

Caroline, bättre dagar har kommit. Min förkylning är bättre och livet känns lite lättare. =) Det var jättetrevligt o gå ut o äta en bit mat tillsammans! Vi får ta o träffas nästa vecka igen, en bio på tisdag hade varit kul. Vi får höras om det. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela