Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Finfint.

Publicerad 2009-10-13 16:30:58 i Allmänt



Min nya supersnygga taklampa!



Sovrumsgardinerna.



Och nya golvet!


Vardagsrummet ser numera ut såhääär.


:D

Det börjar faktiskt likna nåt!
Nya golv i köket och hallen ska läggas, sen återstår det att se vad nästa projekt blir.

Tänk vad mycket finare min lya är nu jämfört med när jag flyttade in för lite mer än två år sen.
Är nöjd, glad och stolt över mej själv!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-10-13 19:49:42

Vad fint det blev! Gör så himla mycket med fräscha golv, kram Sanna

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-10-13 20:58:24

Ojojoj så fint!!

Postat av: sara

Publicerad 2009-10-14 09:21:16

Jättefint! härligt att göra i ordning hemma =) men du cajjo, jag hittar verkligen inga kreta-bilder!! har letat som en tooooook! love u!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-10-14 10:50:02

Jag förklarade dåligt! :) Gå in på min profil och kolla på "view photos of me", om du bläddrar lite kommer du fram till bilder som är hämtade från Isabelles album "Kreta 2009" och då kan du kika på alla. :) Puss, saknar dej!

Postat av: Carin

Publicerad 2009-10-14 11:05:52

Har bara två ord o säga: Very najs! =)

Tänk att lite golv kan göra sån skillnad.

Hej, puss, ses!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela