Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Brrr.

Publicerad 2009-10-08 21:42:35 i Allmänt

Jag fryser hela tiden!

"In i märgen" som mamma brukar säga.

Det enda som var bra med att ha fler fläskiga kilon att släpa runt på var att jag nästan var immun mot kyla, i alla fall om man jämför med hur det är nu. Nu tycks jag frysa för minsta lilla. Utan min filt hade jag nog gått omkring och huttrat. INOMHUS.

Kyla.
Finns det nåt mer vedervärdigt?

Sjal har redan blivit en nödvändighet för att överhuvudtaget fundera på att gå utanför dörren (att frysa om halsen är det värsta jag vet), nu måste jag snart byta till vinterjacka också. Och hade det inte varit för att jag nästan alltid har strumpbyxor eller leggings så hade jag fan tagit på mej långkalsonger.

Kommentarer

Postat av: taxen

Publicerad 2009-10-09 08:52:31

Du får baka ofta, då blir det varmt inne! och låta luckan stå öppen efteråt =) Mmmmm... pusspuss!

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-10-09 16:26:25

ha ha man får ta det onda med det goda...kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela