Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Vrångö.

Publicerad 2009-06-30 22:27:34 i Allmänt

Satte mej på 11:an och åkte ut till Saltholmen med Jonathan. Därifrån tog vi båten till Vrångö och spenderade tre timmar med sol, bad, lite folköl (det är väl okej att dricka när man ska jobba natt sen?), cigg och jävligt bra samtal. Nu är jag röd om kinderna och har en behaglig trötthet i kroppen. Varje gång jag träffar J slås jag av hur mycket jag får ut av det. Har säkert varit inne på det här spåret förr, men vissa människor har en förmåga att få en att känna sej speciell och värd att uppmärksamma. Han är en sån, Tomas en annan. Och man mår oftast väldigt bra av att träffa den sortens människor.

Sen finns det den sortens människor man kommer sakna när dom prompt ska ut på sommarjobb och vara borta i hundra år i sträck. Känner mej lite ledsen. :(

Kommentarer

Postat av: John

Publicerad 2009-07-01 16:00:57

Jaså??? Du ölar innan jobbet? Bra där ;-)

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-07-01 22:41:21

Äh, två follisar åtta timmar innan man börjar tycker inte jag är nån fara. :) Fast jag kanske får sparken nu.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-02 22:53:58

Två folköl till trots känner jag mig mycket smickrad. Jag har alltid tyckt att du är omdömesgill ;-) ...........även innan detta inlägg. Klok är du också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela