Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Det bästa jag vet, näst rabarberkräm.

Publicerad 2009-06-17 23:50:58 i Allmänt

Dagen i studion blev superbra, självklart för att det är sjukt kul att sjunga, men också för att jag pratade en massa med Jimmies flickvän Fia. Snacka om att klicka, vi babblade på i flera timmar och det kändes som att vi hade fem miljoner saker gemensamt. Blir så glad varje gång jag träffar en tjej jag inte irriterar mej på, det är inte ofta det händer nuförtiden. Antingen klarar jag inte av deras sätt, eller så känner jag mej hotad av dom/upplever dom som hotade av mej. Vadå för hot, liksom? Så jävla töntigt det är med maktkamp och revir. Fia kom i alla fall med hur många coola idéer  som helst till min framtida tatuering, så nu ska hon skissa fram ett förslag som jag tror kommer bli grymt. Pepp!

Skönt att vara hemma. Har ätit jordgubbar och glass ikväll, och strax ska jag lägga mej i nytvättade lakan som hängt på tork i trädgården. Det verkar som att det är sommar på riktigt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela