Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Den här stan drar ner oss till botten av ån.

Publicerad 2008-10-19 22:58:01 i Allmänt

Hemma igen. Eller vad det nu är...

Jag har ett så kluvet förhållande till Göteborg nuförtiden. Ibland känns det bara som att jag är så less, som att jag är...färdig med den här stan, liksom.

Så vart ska jag istället? Kanske...Malmö? :D Hade som vanligt en helt underbar tillvaro med Sofie i helgen, och hennes vänner därnere är superhärliga! Det blev utgång både fredag och lördag, och jag börjar nästan misstänka att jag har varit lite väl hård mot min lever på sistone för jag tycks tåla hur mycket som helst! Well, well... förutom att min pärla är duktigast i världen och har gjort mej skitsnygg i håret (kolla mobilbloggen) så är en av hennes bästa egenskaper att man aldrig behöver tänka efter i hennes sällskap eller oroa sej för vad hon ska tycka. Hon skulle aldrig döma mej för nåt, och det är likadant från mitt håll. Återigen är det så lustigt att vi, som egentligen alltid varit rätt olika, utvecklats åt samma håll och nu är så skrämmande lika när det kommer till vissa saker. Finns inget bättre än att vara ute på äventyr med dej! :)

Och på tal om håret... jag är så löjligt glad alltså. Oavsett vad för skit som eventuellt skulle hända den närmsta tiden kommer jag tänka "det gör ingenting, för jag har långt hår". Haha. Ja, SÅ nöjd är jag!

Den kommande veckan handlar till stor del om musik, yay! Rep både onsdag och torsdag och på lördag har vi spelning. Första gången vi kommer köra Springsteen-låtarna live, jag blir salig bara jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela