Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Måsten.

Publicerad 2008-11-12 10:16:01 i Allmänt

Igår bläddrade jag lite i boken "1001 böcker du måste läsa innan du dör" och fick en aning prestationsångest. Sen blev jag lite förbannad. Jag måste nog INGENTING.

Men visst är det bra med lite tips? Därför tänkte jag dela med mej av vilka låtar som ockuperar min skalle för tillfället. (Observera att ni inte MÅSTE lyssna på dom. Ni borde...men ni måste inte.)

Cyndi Lauper - True colors

Joaquin Phoenix and Reese Witherspoon - Times a wastin'

Bonnie Tyler - Holding out for a hero

Kristian Anttila - Smutser

Moneybrother - Reconsider me

Rihanna - Take a bow

Lars Eriksson - Rejected love

Eldkvarn - Kärlekens tunga

Sådärja! Nu ska jag göra mej i ordning och åka in på personalmöte och handledning, trots att jag egentligen inte ska jobba förrän i natt. Tur att jag har världens bästa arbetskamrater som gör det värt besväret. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela