Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Idag har jag:

Publicerad 2008-03-10 21:36:48 i Allmänt

* Promenerat in till stan (en timme och trettiofem minuter tog det den här gången!)
* Lämnat blod (tionde gången, jag fick en present!)
* Köpt en tunika åt Cilla som hon skickade bud efter (fest på lördag ju!)
* Varit och spontanbesökt Daniel i videobutiken på Hisingen (han blev glad!)
* Fått mina digitalbilder hemskickade (dom flesta blev bra!)
* Lagat och ätit isterband med dillstuvad potatis (kandiderar snart till en favoriträtt!)
* Blivit uppring av Sara (bästa överraskningen på länge!)
* Tittat på sista avsnittet av Kungamordet (slutet satt som en smäck!)

Och nu blir det inte så mycket mer. Hoppas att ni också haft en bra dag. :)

Kommentarer

Postat av: Stefankatinka

Publicerad 2009-05-28 09:58:25

Great looking site. It has been helpful. Thanks

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela