Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Det ligger i luften?

Publicerad 2008-06-30 13:39:57 i Allmänt

Skulle egentligen sprungit idag, men halsen har börjat spöka lite så jag vågade inte. Tog en promenad istället. Det skulle vara så typiskt om jag blev sjuk lagom till helgen. Men det går jag icke med på, så det är inte ett alternativ.

Ska bara ta det lugnt resten av dagen och vila upp mej ordentligt. Imorgon ska jag in till stan en sväng och köpa lite växtligheter, både till balkongen och köket. Dags för lite uppiffning. Dessutom måste jag i vanlig ordning in på Gina och kolla (jag har blivit helt tokig i klänningar, skulle kunna ha på mej det varje dag). Kanske unna sej nåt roligt på Lagerhaus också? Jag vill ha kakeldekor!

I eftermiddag ska jag laga spaghetti och köttfärssås åt mej och älsk och vi ska glufsa i oss som besatta och kramas hela kvällen. Jag längtar. Gemensam, ledig tid är så sällsynt nuförtiden så det här är rena festen.

Min se fram emot saker-lista byggs på hela tiden, både med stora och små saker. Det är jag genuint tacksam för!

(Fyra dagar kvar nu, Sofie!)

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-07-01 01:12:32

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Jag längtar sååå mkt efter dig! KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela