Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

När nätterna blir långa och kölden sätter in.

Publicerad 2008-12-09 22:47:17 i Allmänt



Idag fick jag uppmuntran från Vanessa, hon är grym på det. Me like you!
(Vad störigt att mitt jävla hår ligger fel, förresten.)

Och det blev - faktiskt - en bra dag på jobbet. Jag åt massa skumtomtar och sjöng jullåtar, ganska schysst att kunna göra det på arbetstid. Har klagat väldigt mycket på sistone, är medveten om det, men jag får inte heller glömma bort att jag knappast lär hitta ett skönare arbetsklimat nån annanstans. Vet redan nu att jag aldrig kommer ha lika bra kolleger igen. Borde uppskatta det lite mer än vad jag gör.



Och vad är det här för en knarkare egentligen? Har inget minne av att den här bilden togs. Men jag ser lite cool ut, erkänn! Lite.


Har haft Mössens julafton på hjärnan hela dagen, och det är förmodligen världens sötaste lilla sång. Får mej att längta till helgen, för då kommer som sagt barnen hit och blir bortskämda till tusen.

Hejsan, hoppsan, falleralleraaa!
När julen kommer ska varenda unge vara gla'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela