Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Dom är tillbaka.

Publicerad 2014-03-07 14:11:00 i Allmänt

 
Ja, nu äntligen är det hundliv igen. Det var så roligt när tjejerna kom igår kväll, dom bara klev in alldeles lugnt och gick och la sej på mattan direkt. Inga konstigheter, och framförallt inga oroligheter när matte och husse åkte. Men det är ju inte så konstigt, det här är ju deras kollo!
 
Vi gick förmiddagsrundan för några timmar sen och nu ligger dom och sussar gott tätt intill varandra. Det brukar dom inte göra, men jag kan meddela att det är väldigt gulligt. 
 
Själv håller jag på att ladda (nåja) inför ett 19-04-pass. SÅDÄR sugen. Men tröstar mej med att av det nu bara återstår två pass av den här sexdagarssvängen. Var och hämtade ut några paket från Tradera för en stund sen, grymt nöjd! Det kommer bli ett gediget påskpyntande det här året, det är en sak jag kan konstatera ännu en gång. ;)
 
Om en vecka får jag äntligen träffa mina busungar Junie och Ellen igen, längtar så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela