Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Lyckokänslor.

Publicerad 2014-06-09 16:43:12 i Allmänt

 
Det är nästan så att jag blir religiös. 
 
Varför? 
 
Jag är klar med en nattsnurra och gick upp hyfsat utvilad kl 14. Solen skiner. Har suttit på altanen och läst i en timme och börjat jobba på årets solbränna. Ska äntligen dansa zumba ikväll. Nyduschad och nöjd ska jag slå mej ner i soffan och se senaste Game of Thrones med älskling. Imorgon är det personaldag + fest. 
 
Den 25 maj hade vi bott i huset i ett år. Det har utan tvekan varit mitt bästa år någonsin. Kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är över vårt hem, vår trädgård, vår tillvaro. Jag har verkligen haft världens tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela