Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Livet.

Publicerad 2015-04-24 20:45:26 i Allmänt

 
 Hörni, det är en hel del som hänt sen sist. Mest bra, men även en del dåligt, precis så som livet är. Det dåliga är att vår älskade Bond drabbades av diskbråck för snart två veckor sen. Att se en hjälplös varelse som man älskar mer än man kan beskriva ha så fruktansvärt ont, det är det värsta jag varit med om på länge. Nu hoppas vi dock att det går åt rätt håll och att smärtstillande och vila varit ett vinnande koncept. Älskade lilla gubben!
 
Just nu är jag på väg till Häljarp och är snart framme.. Noah konfirmeras imorgon! Ska bli så mysigt att träffa alla. Det blir familjeumgänge även nästa helg, för då är det dags för min 30-årsfest!
 
30!! Kan ni fatta? På måndag är det dagen D. Ser fram emot det!
 
Men det jag ser fram emot allra mest, det är att Fredrik och jag ska bli föräldrar i oktober. Det har varit, och är fortfarande, svårt att ta in, men nu när jag börjar bli tjock om magen känns det lite mer verkligt. Lyckligtvis har jag mått superbra hittills under graviditeten; inget illamående, ingen värk och inga stora humörsvängningar (vet inte om min man håller med...). Jag hoppas att det kommer fortsätta så och att jag kommer kunna fortsätta träna och vara smärtfri. Tröttheten går att stå ut med! Framför allt hoppas jag att min lilla skatt i magen mår bra. Förhoppningsvis kommer han eller hon ge sej till känna om några veckor. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter att känna den första sparken! 
 
 
Vecka 16 är jag i nu. Tröttare, men lyckligare, än någonsin. (När man till och med får resårmärken av mjukisbrallorna vet man att man börjat fläska på sej. You ain't seen nothing yet!) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela