Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Förberedelser.

Publicerad 2013-09-12 14:17:45 i Allmänt

 
Imorgon fyller världens bästa och finaste pojkvän år och jag har nu varit och inhandlat det som behövs till morgondagen. Oturligt nog så jobbar jag natt på hans födelsedag, men vi får några timmar tillsammans på kvällen i alla fall. Dessutom hoppas jag VERKLIGEN att det kommande nattpasset inte bjuder på någon övertid så att jag hinner hem och fixa frukost på sängen till honom imorgon. 
 
I övrigt är inte det här någon superspännande dag. Har varit och vaccinerat mej - påfyllnadsdosen mot TBE samt hepatit är nu fixad - och nu ska jag städa huset. 
 
Känner mej ganska trött och i behov av lite ny input. På lördag kväll ska jag träffa Vicki och Sofie, jag har en känsla av att det kommer göra susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela