Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Det börjar närma sej...

Publicerad 2013-11-06 17:04:00 i Allmänt

 
Kan inte fatta att det är mindre än åtta veckor kvar av 2013! Snart börjar årets mysigaste period, men den här tiden är inte fy skam, den heller. Har varit väldigt trött och sliten sen i somras och hela det här året har varit ansträngande med allt nytt, men nu känner jag att jag börjar komma ikapp mej själv.
 
Det kan ju även ha att göra med att jag förra veckan var schemalagd 56 timmar, medan den här veckan bara innehåller 18. Liiite skillnad, haha. Lyckligtvis ser det hyfsat lugnt ut resten av året. Jag har legat på plustimmar under en lång tid och jag utnyttjade dom nu när kommande period planerades så jag har för en gångs skull ett ganska luftigt schema. Känns skönt att kunna hinna njuta lite av julförberedelser! Dessutom vet jag ju att långledighet väntar när vi åker iväg på annandagen. Ska bli så fantastiskt!!
 
November är extra bra just i år eftersom jag får träffa min familj en hel del. På fredag till exempel åker vi ner till Skåne, det var evigheter sen vi var där! Ska bli riktigt mysigt. Lotta och Tomas hälsar på samtidigt, extra trevligt! Naturligtvis är ännu en anledning till att jag mår himla bra just nu förlovningen mellan mej och världens finaste man. Om han nu inte hunnit ångra sej, haha. Jag är den första att medge att jag varit en bridezilla den senaste tiden och nästan bara pratat bröllop, men jag kommer vara utbränd innan året är slut om jag tror att vi ska kunna ha koll på allt redan nu. Det är svårt för en planeringsmänniska som jag att inte ha kontroll! Nu har jag dock bestämt mej för att lugna ner mej. Lite i taget, det blir bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela