Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

En vecka.

Publicerad 2013-05-13 10:27:37 i Allmänt

 
Ja, overkligt nog återstår det nu bara en vecka tills vi får vårt hus. Och om exakt en vecka, på minuten skulle jag tro, är vi hos mäklaren och skriver på det dokument som gör att allt är klart en gång för alla.
 
Härliga tider!
 
Det enda jag skulle önska inför det som komma skall är att jag skulle få tillbaka lite energi. Jag har INGEN som helst aning om hur jag kan vara så trött som jag är nu; fredag, lördag och söndag var jag ledig och i onsdags och torsdags var jag ju sjuk och jobbade därmed inte. Ändå känns det som att jag arbetat typ tre nattpass på raken. Det ironiska är att jag SKA jobba tre nattpass på raken, med början inatt. Ska bli spännande att se hur jag tar mej igenom detta... Nåja, det är bara att bita ihop och göra det, för sen blir det en två månader lång paus från nattpassen. Halleluja, vad underbart det ska bli.
 
Syftet med helgens tripp till Gislaved var Lovisas och Andreas bröllop och det var en fantastiskt lyckad tillställning. Lite småknepigt var det att inte känna någon förutom bruden, det ska medges, men det löste sej när middagen väl drog igång. Tack återigen för att jag fick vara med och fira er dag!
 
Det är en del som ska hinnas med idag innan jag börjar jobba. Snart ska jag ge mej iväg ut på en runda, vilket ska bli ganska spännande eftersom jag haft årets längsta paus från träningen. I eftermiddag kommer Helena hit, då är det äntligen dags för oss att fixa med vår fb-sida och repa lite. Och när Fredrik kommer hem från jobbet drar vi en sväng till Ikea.
 
Bäst att försöka komma igång!
 
Gäsp.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela