Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Sol, sol, strålande sol.

Publicerad 2013-12-18 18:24:00 i Allmänt

 
Nu är det inte alls långt kvar. Tre ynka pass återstår, sen blir det Vietnaaaaaam! 
 
Och däremellan lite jul förstås. Tycker att jag hunnit bygga upp en ganska bra julkänsla nu, så jag tror att jag kommer vara ganska nöjd när vi åker tillbaka mot huvudstaden på julaftons morgon. 
 
Huvudsaken är att man får vara med sin familj, vilka datum är inte viktigt. Och extra lyckosam kan man känna sej om man, som jag, har TVÅ familjer. Ibland när saknaden efter min egen mamma är stor känns det nämligen skönt att få en kram av Fredriks. Och det känns bra att veta att man har många människor i sin närhet att tycka om, hjälpa och bli hjälpt av när man saknar sina syskon.
 
Men på lördag behöver jag inte sakna mer för då  åker vi till MIN familj. Eller, när jag tänker efter, till VÅR. För nu är det ju faktiskt Fredriks också.
 
Vad lyckligt lottade vi är som har varandra och er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela