Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Sista rycket!

Publicerad 2013-08-15 10:23:22 i Allmänt

 
Minsann, nu återstår bara ett pass på den här sjudagarssvängen. Hade det varit vilket annat jobb som helst hade jag förmodligen velat avlida, men eftersom jag råkar göra det roligaste som finns så känns livet allt annat än betungande just nu. 
 
Dessutom unnade jag mej en ordentlig sovmorgon idag med över nio timmars sömn, så nu är jag utvilad och redo för att kavla upp ärmarna en sista gång innan det är dags för lite långhelgledigt. 
 
Nu ska jag passa på att spela och sjunga lite innan det är dags för dagens träningspass. 
 
Hej, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela