Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Fotodags.

Publicerad 2013-04-08 08:36:46 i Allmänt

 
Tredje lediga dagen i rad och nu börjar det faktiskt krypa lite i skinnet. Det är naturligtvis väldigt skönt att vara ledig, men idag jobbar ju Fredrik och då känns det inte lika roligt. Även om det såklart är skönt att få lite egentid och bara vara. Förresten så ska jag inte "bara vara" idag för nu är det äntligen dags för Lex Ferenda att bli fotograferade! Woooho! Snart smäller vi upp en egen sida och lägger upp låtar och raggar spelningar. Det kommer bli så himla bra! Och härligt att det äntligen händer nåt. Det är Christopher som är världens hyggligaste och ställer upp som fotograf. Kommer bli kalas, det är jag alldeles övertygad om.
 
Helgen blev väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt. Kände mej lite vissen och det är svårt att förklara varför. Man har ju såna dagar ibland, trots att det inte finns någon anledning. Det blev rätt bra till slut i alla fall; igår var vi på dessertbuffé (!!) på Berns vilket var alldeles himmelskt. Kan verkligen rekommendera det; kanongoda bakverk, jättebra service och finfin miljö. Tips! Och när vi kom hem fick vi ett ryck och rensade ur garderoberna. Känns skönt inför flytten - många bäckar små... På tal om flytten känns det för övrigt som att många bitar faller på plats. Fredriks farbror och hans sambo håller på att göra om i sin matsal och ska byta ut sina matbordsmöbler, så vi köper deras nuvarande med tillhörande vitrinskåp. Riktigt fina saker. Det enda vi egentligen behöver köpa när vi flyttar in är en bokhylla till kontoret. Och en köksö, men det får bli ett senare inköp.
 
Jag vill flytta nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela