Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Det suuusar förbi!

Publicerad 2012-09-05 22:11:02 i Allmänt

 
Ja, det är väl ingen nyhet för någon att hösten utan tvekan är här på riktigt. Jag vet, man säger ALLTID att tiden går skrämmande fort och att man inte hänger med, men samtidigt är det ju ett faktum som blir mer och mer sant för varje dag.
 
Femte september idag. Vad hände, liksom? Nåja, jag har som bekant inga som helst problem med att det blir höst eftersom det är min favoritårstid. Dessutom känns den här hösten lite extra spännande, varför har jag inte riktigt kommit underfund med än. Hela det här året har ju varit ganska speciellt, minst sagt, så på ett vis känt det som att jag "fyllt min kvot" för 2012. Men samtidigt så är det massor av tid kvar och det känns roligt att inte riktigt veta vad den kommer att innehålla!   
 
Igår var vi hos Vicki och Stefan och firade sistnämnda som fyllde 25 år. Riktigt mysigt! Och nästa vecka är det dags att fira Fredrik. Längtar mer till hans födelsedag än vad jag gjorde till min egen, haha.
 
Längre inlägg än såhär blir det inte idag.
 
Jo, en sak kan jag tillägga.
 
2012 ÄR verkligen speciellt. Inte bara i den bemärkelsen att jag flyttade ihop med min stora kärlek, utan även för att det var/är året då jag satt/sitter bänkad framför nya Dallas varje onsdag. Vem hade kunnat vänta sej det?
 
Livet är oförutsägbart, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela