Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ett i ett.

Publicerad 2012-05-02 21:12:18 i Allmänt


Hux flux så blev det maj och den här månaden kommer bli intensiv, inte minst vad gäller fritidsplaner.

Har många helger inbokade; på lördag går vi och ser Ola Salo spela i Jesus Christ Superstar, nästa helg åker jag med Jonna till Göteborg, helgen efter väntar jobb på muséet och sista helgen i maj åker Fredrik och jag till Gislaved. Dessutom har vi bokat in en hotellvistelse under Kristi himmelfärds-ledigheten. Mys!

Här kommer ett litet axplock av bilder från den senaste tiden:



Jag blev väckt med skönsång och en Napoleon-bakelse på min födelsedag! Dessutom fixade F supergod frukost som vi smaskade i oss.



I lördags hade jag lite kalas och bjöd på snittar som gjorde succé. :)



I måndags gick vi och tittade på en majbrasa. Det var fint, det var vår, och det var mycket pussar!



När mamma skickade min present låg det ett bidrag till blommor i kortet och idag gick jag och köpte en fin bukett.


Nu ska vi snart titta på gårdagens avsnitt av Malmöpolisen på Svt play. Trots att det är kort vecka så är det riktigt skönt att det är helg snart igen.

Hej hej!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-03 08:57:08

Alltid lika roligt att läsa din blogg hjärtat.Det känns som att man är lite närmre dej o att få se såna här FINA bilder gläder mej.Kram o puss !!

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-03 09:00:40

Åh va fina bider Caroline, det är sååå roligt att följa dej här på bloggen....Puss o kram hjärtat!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela