Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Hemma igen.

Publicerad 2012-06-27 09:54:16 i Allmänt

 
Det verkar inte som att Skånetrafiken ville att jag skulle åka tillbaka till Stockholm men med nöd och näppe hann jag med tåget igår (tack igen, Jonas!) och sysselsatte mej med några avsnitt av Game of Thrones. (Det var minst sagt på tiden att jag äntligen fick tummen ur och började titta på det!)
 
Har haft väldigt bra dagar i söder, men det kändes ändå skönt att komma hem igen och somna tillsammans med min käraste. Idag efter jobbet ska vi köra ett lass med grejer, alltså är inflyttningen i rullning! Har dock kvar lägenheten i Sollentuna hela juli så det är ingen stress. Skönt!
 
Förutom flytt och jobb kretsar tillvaron just nu kring att få tillbaka den kondition jag tappade under mitt skadeuppehåll från löpningen. Trodde faktiskt inte att det skulle vara så stor skillnad! Som tur är förbättras man som bekant otroligt snabbt i löpning, så snart är jag tillbaka i gammal form igen. Sprang just min "skogsrunda" här i Sollentuna och det var riktigt tungt att springa i mördarbackarna. Men jag klarade det!
 
Avslutar med några fler bilder från midsommarhelgen:
 
 
Alla samlade kring midsommarbordet. Eller...?
 
 
Nej, Alde var trött och ville mycket hellre titta på Pippi. Pippi går alltid hem!
 
 
Chips är också uppskattat!
 
 
På fredag åker Linnéa på språkresa till England i tre veckor, därav klädhavet. Här konfereras det i telefon med bästisen Isabelle som också hade packningsbryderier. Var rädd om dej, gumman! Och ha så KUL! :)
 
 
Noah fick en jumpsuit i födelsedagspresent av sin mormor och ville inte ta av sej den på hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela