Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ännu en museihelg.

Publicerad 2012-07-07 11:53:04 i Allmänt

 
Känns som att det inte kommer bli en särskilt stressig dag idag; solen lyser och därmed lyser besökarna med sin frånvaro.
 
Hade en riktigt bra ledig dag igår! Träffade Vicki, gick en sväng på söder och åt en väldigt god lunch följt av fika hemma hos henne. Härligt att för en gångs skull hinna träffas på dagtid utan någon som helst stress.Älskar att bara sitta och hänga och bläddra i varsin tidning i väntan på nya saker att kommentera och berätta om.
 
Kvällen innehöll umgänge med Fredrik och några av hans kompisar innan vi gick på bio och såg nya Snow white-filmen.
 
Efter jobbet idag bär det iväg till IKEA - så kan man också spendera en lördagskväll! Haha.

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2012-07-07 15:36:56

Men shit! Det där skulle ju inte få komma ut!
Rättelse: Vi ska ikväll ta bilen till ett fantastiskt ställe med stora bilar, högljudd hårdrock och eldshower..! ;)

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-07-07 16:12:23

Åtta minuter, älskling. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela