Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Äntligen måndag!

Publicerad 2012-02-27 09:23:31 i Allmänt

Det blev en schysst söndag iaf. Jonna undrade om jag ville komma och laga mat med henne och Annika och det är klart att jag ville. Det blev tacoshäng som även Lisette och Danne anslöt på. Mycket trevligt!

Efter det gick J, A och jag och hyrde film. Happy end blev det, ett svenskt drama som var överraskande bra. Tips!

Men hur som helst så är det väldigt skönt att en ny vecka dragit igång. Och att den inleds med sovmorgon är inte fy skam. Har precis ätit frukost och ska snart bege mej in till skolan för veckans första träningspass. I eftermiddag blir det batongprov. Hoppas att jag inte gör bort mej...

(Fick just ett sms av Jonna; "Hej! Jag har hittat dina djur! Kram" och jag har INGEN aning om vad hon menar med det. Haha. Kan man skicka sms i sömnen?)

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-03-01 21:33:30

hahah!! Denna gång sov jag inte..men vänta bara det kommer!

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-03-01 21:34:12

Haha! Denna gång var jag vaken, men vänta bara!!

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-03-01 21:34:45

Oj två gånger ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela