Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Lite bilder från sommaren.

Publicerad 2012-08-13 20:15:48 i Allmänt

 
Många är på mej om att jag ännu inte skaffat en smartphone, men jag har uppriktigt sagt ingen längtan efter att ha en. Förutom när det gäller en sak; att alltid ha en schysst kamera tillhands. Jag skulle verkligen vilja vara en sån som tar många bilder, men är usel på det. Fredrik är visserligen också dålig på det, sin iPhone till trots, men några bilder har det i alla fall blivit den senaste tiden. Och dessa ligger nu på min dator!
 
Här är några fina ögonblick:
 
 
Kväll nummer två på vår seglingstur ute i skärgården. Mitt första besök i Stockholms övärld, men definitivt inte det sista. Längesen jag var så rufsig i håret, saltig och osnygg.
 
 
Men det var också längesen jag var så nöjd och glad över vad jag har i livet. Om jag ens nånsin har varit det.
 
 
Vi var på Skansen några gånger. Här är från gången när Junie var med. Hon tyckte visserligen att det var kul att titta på djuren också, men karusellen med gungorna smällde högst av allt.
 
 
Kelstund med guldhundarna. Snäckan hade svårt att acceptera att jag även ville klappa Moa, därav protesten med tassen. Saknar dom redan!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-08-13 22:49:53

Åh va fina bilder
såå kul att få se.
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela