Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Tack, men nej tack.

Publicerad 2011-09-11 23:34:44 i Allmänt

Det finns saker man inte gör med mej.

Man får mej till exempel inte att känna mej som världens lyckligaste tjej för att sedan slänga bort mej som nåt som katten har släpat in.

Man säger inte saker man inte menar, och man bryter inte saker som man sagt att man ska göra.

Och framför allt så ringer man inte mej efter nästan två veckors total tystnad och slänger ur sej ett "Hej snäckan!"
Och väntar sej att jag ska vilja ses som att ingenting har hänt.

Nähädutack. INGEN (utom Ola Salo) har rätt att tro att han är Guds gåva till mänskligheten.

Det här tåget har gått. Synd för dej.

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-09-12 15:57:44

Heja syrran!!!

Postat av: isabelle

Publicerad 2011-09-12 19:54:51

you go babe! helt rätt. nu ser vi fram emot en härlig höst :) love you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela