Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Bäst just nu, utan minsta konkurrens.

Publicerad 2011-09-12 23:30:27 i Allmänt

Jag fattar inte hur nån som är 16 år gammal kan få fram nåt som är såhär bra.

When I held ya är, utan att överdriva, lätt en av dom bästa singer/songwriter-låtarna jag hört. Och jag bara lyssnar om och om och om igen.

I can’t afford this heart
Still I am responsible
If it will fall apart
Believe me, I don’t want to go

You won’t believe it’s true
When I tell you ’bout my feelings
And what you’re supposed to do
I’m sorry, but I don’t want to go

But baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
I have to let go of your hand

And then you believe in me
you took me by my hand
and told me that I made you free
I need you
I need you to know

As always I just can’t cry
I don’t know the answer
but I’ve always wondered why
today, I know, today

Cause baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
I have to let go

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-10-30 11:09:37

Moa Lignell är riktigt bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela