Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Mitt, bara mitt.

Publicerad 2011-10-11 22:14:32 i Allmänt


Har tänkt på en sak. Jag är 26 år gammal och har inte ens varit i närheten av att bo ihop med någon, trots långa förhållanden. Visserligen kan det ha haft nåt att göra med att flera av personerna i fråga lider av diverse personlighetsstörningar, men om man bortser från den lilla detaljen så handlar det nog i slutändan om att jag trivs allra bäst själv. För det gör jag.

Det betyder inte att jag inte tids nog vill vara i ett förhållande igen. Jag kan sakna det, trots att det bär mej emot att erkänna.

Men den saknaden kommer aldrig överskugga den fantastiska känslan av att ha sitt eget.  Mina saker, mina prioriteringar och min tid. Tystnad när jag vill och ljud när jag vill. Gud, vad jag älskar det!

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2011-10-12 00:37:02

Det är viktigt att ha sitt eget. Har man inte det så kommer det bli svårt att få det att fungera tillsammans med någon. Eller ja, det är vad jag tror, iaf.

Postat av: Vicki

Publicerad 2011-10-15 11:21:48

WOmotherfuckingRD.

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela