Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Torsdagshäng!

Publicerad 2011-03-10 07:13:55 i Allmänt

Hittills har vår klass varit väl förskonad från diskriminering men detta ska brytas i eftermiddag då det är dags för tjejkväll hos mej. Yay! (Funderar på att endast bjuda in manliga studenter nästa gång. Helst från termin fyra. Hrrm.)

I flera veckor har vi pratat om att styra upp en plugg- och myskväll och eftersom den organisatoriska manteln på nåt mystiskt vis tycks ha placerats just på mina axlar sen skolan började så har jag ordnat med detaljerna. Så ikväll blir lägenheten full av blivande snutbrudar. Det ni! Kan bara föreställa mej hur otroligt ointressant det skulle vara för någon utomstående att lyssna på vårt kackel. Haha.

Det blir tacos, juridik, akutsjukvård, greppteknik och snickerskaka på menyn. Kanske inte alla samtidigt dock, det hade nog inte varit nån vacker syn.

Ha en bra dag, babies. Puuuss.

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2011-03-10 18:09:27

Kalla mig galen, men brudar, tacos och snickerskaka låter ju som en toppenkväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela