Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Samma skrot och korn.

Publicerad 2011-03-10 22:48:45 i Allmänt

Ja, JÄVLAR vad mycket pluggat det blev ikväll. Haha.

Men vem bryr sej när man har helt fantastiska tjejer i sin klass?
Och vem bryr sej att vi snarare diskuterade män och relationer än paragrafer och självskyddstekniker?

Jag blir så glad att det finns så många bra människor i min närhet. Och över allt roligt vi ska hitta på tillsammans.

Dessutom är jag glad att Lotta och Tomas kommer hit imorgon! Behövs fyllas på med lite familj i min tillvaro känner jag.

Roligast ikväll:

Molly: ... *meeeeeooooooow*
Caroline: Asså...var det Molly som just lät sådär?
Jonna: Ja...
Caroline: Förra gången hon lät så kräktes hon på överkastet...
Molly: *Hulka hulka*

Efter att jag på mindre än en sekund sprungit fram och vräkt ner henne från sängen:

Emma: Och hur länge hade du passat katterna, sa du?

Så förlååååt lilla gumman att jag slängde ner dej, men jag hade INTE lust att tvätta det där åbäket igen. Den här snuten har supersnabba reflexer, serru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela