Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Spontana saker gillar vi!

Publicerad 2011-06-21 23:30:54 i Allmänt

Idag när jag var på väg hem efter ett träningspass på skolan upptäckte jag att det låg ett sms från Martina (en tjej jag lärt känna genom styrelsen på skolan) och väntade i telefonen. Det var en glad överraskning med ett väldigt trevligt förslag; att jag skulle komma hem till henne på middag. Självklart nappade jag på det.

Oväntade saker rules! Så är det bara. Hade en riktigt bra kväll hos henne och tänker bjuda igen väldigt snart.

Saknar skolan... Mest Jonna och Caroline. Känns konstigt att umgås så intensivt och sen inte ses alls. Men det blir det ändring på snart, förhoppningsvis.

Och under tiden går det ingen nöd på mej direkt. Imorgon efter jobbet väntar uteserveringshäng med Vicki. MASSA saker ska avhandlas, så det är bäst för vädret att det blir bra.

För övrigt... vill jag bara säga att korv stroganoff måste vara en av dom mest underskattade maträtterna som finns. Har lagat det ikväll till morgondagens lunchlåda och jag längtar fanimej redan. Viktig info, skriv ner det, barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela