Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Första dagen!

Publicerad 2011-06-13 22:59:26 i Allmänt

Det gick ganska bra, får jag nog lov att säga.

Höll i min första barnvisning idag, vilket var riktigt kul. Har nog aldrig sett så stora ögon som när jag visade alla saker som finns på bältet och fällde ut den expanderbara batongen. Haha. Roligast var att en förskollärare kom fram och sa "jag är lite avundsjuk på dej, Caroline...". Det visade sej att hon hade drömt om att bli polis sen hon var liten och jag peppade henne att söka. Hoppas hon gör det. :)

För mej var det aldrig en barndomsdröm, men vuxendrömmar är inte nåt att förakta, det heller.

Idag kunde jag för övrigt inte hålla mej längre. Råkade nämna för Lotta i helgen att jag var lite sugen på att aktivera mitt Facebook-konto igen. "Gööör det nu!" manade hon på. Och jag var inte särskilt svårövertalad, särskilt inte efter att ha pratat med Catta på msn i morse. "När ska du skaffa Facebook igen då?"

Så, ja. Åtta månader var jag nykter, men nu ska jag in i sekten igen. Haha. See you!

Kommentarer

Postat av: viccar@soclog

Publicerad 2011-06-15 21:24:12

Du är bästa som tipsade! Och LÄTT att vi ska skaka rumpa till den här och skrika oss hesa i sommar. Som sagt vännsa, den här sommaren kommer inte likna något annat ever. Calleth you..! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela