Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Lööööv.

Publicerad 2011-01-06 19:17:55 i Allmänt



Jag har kommit fram till att jag nog är lite kär i Jonatan Unge. Vissa egenskaper faller jag för lite extra, till exempel intelligent, sarkastisk och politiskt inkorrekt humor. Har personen ifråga dessutom en "snygg" röst är det nästan kört. Varje gång jag lyssnar på Tankesmedjan blir jag lite förväntansfull och tänker "när ska Jonatan säga nåt nästa gång?". Gulligt? Kanske. Tecken på ett känsloliv in need of some serious input? Förmodligen.

Hursomhelst skulle jag typ tacka ja om han friade idag. Han verkar dock ha flickvän, vilket är en lite trist detalj.

Tjejen på bilden är dock inte hans flickvän utan världens bästa Hanna Hellquist. Om jag blev kär i tjejer hade jag velat gifta mej med henne också.

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2011-01-06 22:29:30

Sarkastisk och politiskt inkorrekt humor rocks! Vi kan säga att jag är intelligent också så låter det ju ännu bättre:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela