Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Dan före dan före dopparedan...igen!

Publicerad 2011-12-22 18:02:22 i Allmänt


Ja, herregud. Ibland känns det som att det är jul jämt.

Och nu sitter jag på väg till mitt barndomshem, som så många gånger förr. Ska bli så fint att fira med familjen. Vilket det alltid är.

Kom dock på en sak som är lite annorlunda det här året. Det här är första julen på...ja, jag vet inte när, som jag inte har en längtan efter stora förändringar. Förra julen längtade jag till Polishögskolan, året dessförinnan längtade jag efter att bli fri från hjärtesorg och så vidare och så vidare. Jag har egentligen alltid, under hela mitt liv, velat ändra på något. Allt från att flytta till att våga ta steget ur ett dåligt förhållande till att byta livsstil och börja träna och leva sunt.

I år... så är jag för en gångs skull nöjd. Så det kanske inte bara är julefrid vi talar om, utan inre frid på riktigt?


I alla fall för tillfället. ;)

Kommentarer

Postat av: Vicki

Publicerad 2011-12-24 11:59:25

NOG DET 2012! Nu är det dags Caroline. Vet du vad 2012s motto ska vara för oss? "Tuta och kör". Haha. GOD JUL! <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela