Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Dipp.

Publicerad 2011-08-02 19:28:44 i Allmänt

Jag tycker att allt är ganska bajjigt just nu.

Ingenting blir som man tänkt sej och ingenting känns särskilt roligt.

UTOM en sak.

Tanken på att jag, om ett och ett halvt år, faktiskt är polis. Kan ni fatta det?

Jag kan det då verkligen inte. Idag frågade Christopher på jobbet vilken slags polis jag ska bli. Och då fick jag en sån där känsla som jag får till och från; känslan av att det faktiskt är på riktigt.

Vilken slags polis jag ska bli vet jag precis. En bra. En flitig. Och en grymt vältränad.

Jag vet till och med vad min polishund ska heta. Den dagen jag kommer få göra mitt första jobb med honom kommer nog bli mitt livs lyckligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela