Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Tender.

Publicerad 2011-04-06 07:01:24 i Allmänt

Note to self: Om du nån gång mer i ditt liv får för dej att stå innebandymålvakt, sätt gärna knäskydden där dom SKA sitta. Och tänk på att du gärna får ta NÅN boll. Deal?

Jaa, idag gör det ont men det kan inte hjälpas. Klassens innebandykarriär blev väldigt kort, men Jonnas och min träningsvecka är bara halvvägs. Igår var det bänkpress, idag kör vi intervall, på torsdag blir det bänk igen och på fredag springer vi en mil. Älskar att hon är lika nördig som jag. :D

Idag blir det facklig utbildning direkt efter skolan och jag förstår att det låter som världens största sömnpiller för alla andra, men det kommer bli hur bra som helst.

(Och ursäkta om jag bara använder massa superlativ hela tiden, jag är inte så äckligt positiv som jag ger sken av. Ganska långt ifrån. Haha. Men dom saker som är bra är RIKTIGT bra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela