Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Spontana söndag!

Publicerad 2011-04-17 23:14:26 i Allmänt

Medan gårdagen var ganska sur och totalt händelös har det här varit raka motsatsen.

Massa oväntade grejer!

Till exempel visste jag inte när jag vaknade idag att jag skulle få se årets första vitsippor. Ej heller kunde jag ana att det skulle kännas så avslappnat, naturligt och bra att strosa runt på Söder i gassande solsken och faktiskt ha en liten, liten aning om hur vi skulle gå.

Minst av allt hade jag en aning om hur dagen skulle sluta; förutom utanonnserat Sex and the city-marathon blev det superspontan bokning av sommarens utlandsresa! Så 17 augusti sticker vi iväg till Rhodos, det ni!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela