Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Om igår.

Publicerad 2011-04-15 12:14:27 i Allmänt

Mycket lyckat, måste jag säga! Här kommer lite bilder från förfesten:



En peppad Jonna!



Lena var också på rätt humör!



Kvällens värd fixade vattenpipa!



Massa braiga människor med massa gott att ätaaaa.



Det finns mer småländskt stål i klassen, det gillar vi!



Bästa!



Den obligatoriska klumpbilden.



Glada av hot shots. Yes!

Idag får jag tampas med att det känns som söndag, trots att det bara är fredag.
Men större problem kan man ju ha i den här världen!


Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2011-04-15 16:30:03

Vad fin du är!

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-04-15 18:15:34

Tjo! Tack för mys i vårsol och lässällskap, skönt o bara vara lite seg tillsammans med någon efter en raulig kväll igår med massa "koka kaffe, vispa grädde, hot shot, hot shot, hot shot". En riktig memorylane i musikväg med barbie girl & vacker utan spackel färskt i minnet och sedan sångliknande skrål som troligtvis skrämde hela tunnelbanan. Fantastiskt duktig du är på texter och älskar att du är lika mycket disneyfantast som jag är, vi gick ju igenom hela filmsamlingen...Här kommer kupp och Hoff.. :D Måste komma på något mer passande för oss! Sightseeing i Rissne Duvbo var ju komiskt som tusan, den promenaden räknar vi till vår träning! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela